tisdag 5 maj 2009

Icke tennisdagen LOL

Idag så släppade jag hela tennisväskan med alla saker i till skolan och när jag kkmr dit säger Becca att tennisen har slutat och att "maj-träningarna" har börjat!!!Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Idag har jag fortsatt med min internprao med 5 till i våran klass, i skolans kök. Det e faktiskt gansk kul men det e jobiigt och varmat!! Idag och på onsdag e dom värsta dagarna för då e det så mkt folk vilket innebär mkt disk!!!!!!
På eftermiddgen så skrev jag mitt SO-prov eftersom vi va i köket igår då vår klass skrev provet. Det gick ganska bra tror jag men jag skrev fel på 2-3 tror jag nu när jag tänker efter!!
Nu ett litet test:


[ ] egen boxer
[ ] egen dvd
[ ] egen video
[ ] egen data
[ ] bredband
[x] mobil
[ ] mp3
[x] ipod
[x] eget rum
summa: 3

[ ] säng större än vanligt
[] studsmatta
[] pool
(x)basktetkorg
[] hockeyspel
[x] cykel
[ ] pokerbord
[x] pingisbord
[x] bor i hus
[ ] två bilar i familjen
summa: 3

[ ] Nintendo Wii
[ ] X-box 360
[ ] PlayStation 1
[ ] PlayStation 2
[] PlayStation 3
[ ] Nintendo DS
[] Gameboy Advance
[] GuitarHero
[] Singstar
[ ] Moped
[ ] Cross
[ ] Fyrhjuling
summa: 0


[x] Mamma
[x] Pappa
[] Bror
[ ] Syster
[ x Farmor
[x] Farfar
[x] Mormor
[x] Morfar
summa: 6

[x varit på skidsemester i utlandet
(x)varit på solsemester i utlandet
varit i Grekland
] varit i USA
] varit i Storbritannien
x] varit i Tyskland
] varit i Thailand
] varit i Afrika
] varit i Asien
(xxxxxxxxxxxxx)vrit i Itaien
( ) varit på Cypern
x] varit i något övrigt land i Europa
(x varit i Stockholm
(x varit i Göteborg
(x)vrit i Malmö
summa: 7


(x) har mer än 5 ar skor
x] mer än 5 byxor
x] mer än 10 tröjor
x] har varit på konsert
[x] åkt båt
x] åkt flygplan
x] åkt tåg
x] åkt spårvagn
x] åkt tunnelbana
summa: 9


[x] du har sovit på hotell
[x] du har sovit i tält
[x] du har sovit under bar himmel
[ x) du har sovit i husvagn eller husbil
[x] du har sovit över med någon
[x] du har tältat med dina kompisar
[x] du har åkt buss själv
[ ] du har åkt vasaloppet
[x] du har vunnit någon tävling
x] du har varit ute efter klockan 02.00
summa: 9


[] har något eget husdjur
[x] ditt rum är stort "tillräckligt för mig"
[x)du får alltid pengar när du ber om det(oftast)
[x] du har en hel del vänner
[x] du får oftast som du vill
[x] din mobil har kamera
[x] din mobil har Mp3
Summa: 6

[x] ni har hemma fler än 10 kanaler
()platttång
[x] laptop
[] gitarr
[ ] elgitarr
[ ] piano
[ ] trummor
[x] flöjt
[x] stereo
[x] surroundljud
summa: 5

()du har mer än 100 på MN
] du har mer än 200 på msn
[ ] mer än 300
[x] du får ha MSN för dina föräldrar
() på playahead har du mer än 250 vänner
] du har pojk/flickvän
() har en vän du kan lita på
(x) du ska snart på konsert
[x] du ska snart utomlands
[ ] du har allt man kan önska sig
summa: 3

Totalt: 51
0-10:Har ingenting eller?
11-30:Ni har saker men ni hade kunnat ha mer
31-50:Du är normal
51-70: Sluta tjata, du har ju allt.
71-90: Överklass snobb


det var knepigt etta för allt raderades nu ska jag äta lite senska jag till farmor och dusch.
Badrummet blir klart på TORSDAG!!!




PUSS

Inga kommentarer: