måndag 20 april 2009

Det numera ökända hålet!!
Isolering, isolering och mer isolering!!

Hålet rätt genom golvet ner till källaren



Hej, igen. Igår skrev jag ett inlägg men det syntes inte nu så jag så det försvnn nog. Jag skrev om vad jag hade gjort under daagen(varit me Becca. Hade sjukt kul). Sen skrev jag om de nya trenden "twitter". Det är som en blogg fast varje blogginläggg är på max. 140 tecken! Jag skrev även länkar till olikaa twitter sidor som kändisar har. Ska se om jag kmr ihåg några:....





www.twitter.com/llohan - Lindsay Lohan






www.twitter.com/taylorswift13 _allas nya idol Taylor Swift



Jag skrev typ några fler men jag kmr inte ihåg fler!!








Vi håller på att byggaa om vårt bdrum nu och det ser för j-vligt ut just nu. Ska lägga in några bilder så att ni får ni se.

men gud va konstigt. Det går inte att ändra palatsen på bilderna hur jag än gör!!!

Jg,ja ni ser ju där uppe hur för j-vligt det ser ut!!!
Jaja, måste leva såhär i 3 veckor men skaa fota åsså när det e klart!!
Ska lägga i ett nytt blogginlägg snart me video.
Önska mg lycka till.
PUSS PUSS PÅ ER!!!<3<3>
manda

























Inga kommentarer: